Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

torsdag 21 januari 2010

Sov otroligt dåligt...

Natten var hemsk.
Vaknade och drömde mardrömmar i ett.

Huvudpersonen var hela tiden Magnus.
Det var inga mardrömmar pga honom, utan snarare hur jag får se olyckan i alla olika synvinklar.
Jag fick höra hans sista andetag, hans sista utandning.
Vaknade och grät, skakade av sorg.

Det är ju ingen som vet hur olyckan exakt gick till.
Inte ens de inblandade.
Så varför drömmer jag om den?

Magnus bortgång har satt djupa spår i mig.
De kommer aldrig försvinna.
Jag kanske inte visar det hela tiden, men jag mår verkligen skit pga att han är för alltid borta.
Vissa dagar är bättre än andra, men han finns ständigt i mina tankar. Vad jag än gör.
Och det vill jag aldrig förändra på. Jag vill ha honom i mitt liv. Även om det bara är i mina tankar och i mitt hjärta.
Han är otroligt saknad, min älskade vän. <3



En av Magnus sista favorit låtar.
Jason Mraz ~ I'm yours


/C.

1 kommentar:

jenny sa...

Stor kram till dig!!