Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

torsdag 14 januari 2010

Torsdag

Allting sker av en anledning, det måste jag fortsätta tro på.

Jag är trött på att spela diverse spel med olika människor, trött på att vissa människor får mig att känna att jag är mindre värd.
Jag har inte varit guds bästa barn, det har jag aldrig påstått.
Men jag tror på en bättre tid, en tid av förändringar.

Det är dags att ännu en gång granska mig själv och min omgivning för att se till att jag mår bäst.
Jag ska sluta bry mig om saker som inte är till någon nytta ändå.

När jag och min förra sambo, C, gick isär, så bestämde jag mig för egentid.
Det är dags att ta det beslutet igen.


'It´s time to break down, and get up again'


Jag har ett bra liv, just nu.
Visst, jag saknar det där lilla extra i vardagen.
Men jag klarar mig bra utan det också.


'It´s time for a new start'


Jag är nöjd.
Är du?



'Din förlust inte min'


Det är dags att gå vidare, mot NYA äventyr.
Mot NYA mål, och mot ett LYCKLIGARE slut.


/C.

Inga kommentarer: