Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 13 januari 2010

Härliga Onsdag

Uppe med tuppen idag!
Gick ur sängen strax efter kl.7 för att ta med mig Case till stallet för att hjälpa Suzanna eftersom hon skulle till läkaren idag.
Höll på att kana av vägen typ 3ggr på väg dit! Halt som fan, och väldigt dåligt plogat!

Kom till stallet, och tog ut hästarna samt mockade 2boxar åt Suzanna.
Sen var det dags att bege sig hemåt igen.

Case tyckte att hästarna var lite läskiga. Haha. :)
Men annars trivdes hon nog ganska bra med att vara med i stallet. :)
Hästbajs var tydligen gott. :/ *usch*
Haha.


Min tv fungerar förresten! :)
Så nu sitter jag med datorn i knät, och glor 'Miami Ink'.
Blir fett sugen på att få lite bläck på min egna hud. Men det får vänta.
Får nöja mig med mina piercings än så länge.
Har ju alltid sagt att jag ska vara färdig med stålet innan bläcket tillsätts.
Sen vill jag verkligen vara helt hundra på vad jag vill ha, och så ska den gärna vara designad av mig. Så, vi får väl se om inspirationen kommer krypande tillbaka, så jag kan börja skissa lite. :)


Snart dags för jobb. 14.45-21.30.
Lång pass idag.

E ska passa Case idag, ska lämna av henne där på väg till jobbet. :)
Det ska nog gå jätte bra.

Solen skiner som bara den utanför mitt fönster, borde ta mig i kragen och ta en promenad i solen. Men Case verkar ju vara helt slut efter tiden i stallet. :)
Så hon får väl vila lite nu.


Känner mig otroligt fattig just nu.
Har inga pengar alls tills den 27:de, och det är ju bara 2veckor kvar tills dess. :/
Hatar att inte ha några pengar. Det är verkligen hemskt.

Nej, nu ska jag slappa i soffan jämte Case, innan det är dags att göra sig i ordning för jobb.


Ha en underbar dag! :)

/C.

1 kommentar:

Marica sa...

Hej Cissi.. Kul att du läser min blogg :)

Det var ju shysst av dig att lämna lapp, men personen kanske inte tyckte det var någon ide att höra av sig om det itne blev skador.. men att tacka för att du vart ärlig (när det inte ens syntes på dennes bil) tycker jag ju h*n kunde gjort.

Jag har också backat på en bil, på gekås parkering och det syntes inget på den andra bilen medans min bil pajjades.. Så det var ju en aning tur i oturen där!