Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

fredag 1 januari 2010

Första dagen

både på det nya året, och förhoppningsvis på mitt 'nya' liv :)

Dagen har varit underbar!
Vaknade vid sisådär 11.30, trött som ett as efter att ha gått och lagt mig ca 05.00 :/
Haha, men det var lätt värt det!

Gick en promenad med Case, och kände bara hur skönt allt var, hur bra allting kändes.
Solen sken, det var lagom kallt och man hörde till och med fåglarna kvittra.
UNDERBART! :)

Sen var det mys, innan det var dags att försöka få i sig lite mat i magen.
Skulle egentligen åkt och handlat på Ekelövs, men dom hade stängt, så fortsatte in till Veddige för att kolla om Hemköp hade öppet. Och det hade dom.
Fast även pizzerian bredvid ;)
Så det blev ingen handling, utan det blev en fet pizza istället.
Pizzan kunde varit godare, men hade underbart sällskap så det blev bra ändå.

Sen hem igen, och även en sväng till Tvååker för att kolla in JB's lägenhet.
Känt han bra länge nu, men aldrig vart hemma hos honom :/
Så kände att det var dags för det.
Han bor riktigt fint, den där pojken ;)

Sen var det dags att åka hem och städa och diska min egna lägenhet.
Toppen resultat, det kan till och med Case intyga. :)

Så, nu ligger jag här, ensam med Case.
Och det känns fantastiskt, faktiskt. :)
Kom på mig själv att titta runt i lägenheten, le stort och känna harmoni för första gången på riktigt länge.
Lovely!

Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av OTH, innan sängdags.

/C.


'Pepole always leave', some says.
I think that, if they chose to leave, they aint wort any of my time. /C.

Inga kommentarer: