Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

måndag 11 januari 2010

Kram sugen...

JAG VILL KRAMAS!

Är sjukt sugen på att bara få ligga och snosa med någon.
Bara ligga och kramas.
Inget mer, bara kramas.

Men finns det någon som ställer upp?
Nej.



Sitter i soffan, spottar och svär åt Telia för att deras server fortfarande tydligen ligger nere.
Jag vill ha mina tv-kanaler! :(

Ingen tv, och inga kramar.
Olycklig.


Ska snart ta ut Case på sista rundan innan sovdags.
Hon blev super glad innan när jag kom för att hämta henne hos K.
De hade haft en mysdag med en långpromenad.
Tack, K. Otroligt uppskattat att du ställde upp som hundvakt :)

Case ska vara där imorgon också. Det kommer hon uppskatta.
Roligare att busa hemma hos K med henne, än att ligga hemma och vänta på mig.
Det är förståeligt. :)



Ingen som skulle vilja bli min sovkompis?
Bara sova? :)

Saknar min kombo, K.
Fan va nice det var. :)


men men.
Promenad dags.
Sen OTH och sängen.

Night.
/C.

1 kommentar:

Karro sa...

Kombo kommer vi alltid att vara! Nice var det, men det som är ännu mer nice är att vi alltid kommer ha varandra ..
Min wunderbara Kombo! :D <3