Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

söndag 3 januari 2010

Allt är inte som man tror...

Jag ska erkänna en sak...
Jag hatar att släppa in nya människor i mitt liv.
Verkligen hatar det!

Då det är få människor jag verkligen tagit ner garden för helt, och många av dessa har svikit det förtroende som getts till dem.

Jag har ännu en gång, blivit bevisad för, att det absolut inte mot några omständigheter är värt att släppa in någon så nära inpå, att de vet ens innersta tankar och känslor.

Att släppa in någon så nära, gör att du ger denna personen en otrolig makt, en makt över DITT liv.
En makt, som de flesta väljer att missbruka.
Den används inte ofta till att gör gott, utan mer för att göra ont och förstöra, för att såra.


Detta är anledningen till att ytterst få, vet mycket om mitt liv.
Jag tror inte det är någon som vet allt.

Det är synd att rötägg ska förstöra för de som kanske vill en gott. För de som verkligen vill och kan göra bra saker.
Eller det är inte synd, det är skamligt!


/C.

Inga kommentarer: