Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

fredag 29 januari 2010

Uppdatering kanske?

Ja, det var väl dags för det.
Fan, ibland känner jag mig jätte duktig med bloggen, med uppdateringar osv.
Men ibland så, finns inte suget där att dela med mig av vardagen.
Men men.

Sen sist, har jag
-Jobbat och slitit.
-Hamnat i diverse missförstånd och konflikter.
-Tänkt en hel del på mitt förflutna.

Det är typ det.
Mitt liv går lite på 'slow' just nu.

Idag ska jag försöka ta mig i kragen och städa lite, är ju ändå ledig.
Är ledig imorgon med, men då hade jag tänkt att försöka göra något roligt.


Jag är snart lång ledig. 11-14februari. Vad tusan ska man hitta på då?
Hade varit skit kul att åka på weekend eller nått.
Att bara få komma bort från saker och ting en stund.
Vi får väl se hur det blir med det.

Kanske uppdaterar mer sen.

/C.

Inga kommentarer: