Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

söndag 10 januari 2010

Solen skiner...

Och det är äntligen lite mildare ute :)

Söndag idag då.
Så, vad händer i mitt liv

Hade en 'dejt' igår ..
Haha..

Man undra, varför jag 'dejtade' igår..?
Det var en spontan grej som, ja.. Som inte blev så mycket mer, än gratis mat och blommor till min lägenhet.
inget för mig, jag vill inte ha någon annan än A.

Då mitt hjärta slår för bara A.


Vart ledig hela helgen. Skönt. Välbehövligt.
Men imorgon är det jobb igen.
Det är så jävla skönt att skolan börjar imorgon igen, för då kan man återgå till rutinen igen.
Har ju jobbat en hel del dagtid nu när det varit lov.

Ska försöka hämta min soffa idag med. Och tvn som jag ska köpa av Y och J.
Har ju fått mitt internet och tv nu. men har ju än så länge inget att titta på än ;)

men förhoppningsvis så kan jag det ikväll :)




nu får det vara bra, för nu ska jag ut och möta E, hon ska ta ut Case medan jag jobbar.
Så hon ska hälsa på idag.

Ha det!
/C.

Inga kommentarer: