Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 27 januari 2010

I need a HUG!

Jag är i otroligt stort behov av en kram just nu, känner jag. :/
Men var finns någon att kramas med?
Inte här i alla fall...


Dagen har varit full späckad.
Började med att åka till Falkenberg, till min älskade Mamma och tog en kopp kaffe med henne och lämnade Case där.
Sen bar det av till banken, för att prata pension.
Haha, jag sa till min bankman typ; 'Men va tusan, det är MINST 40år kvar tills dess!'
Han bara skrattade åt mig. ;)
Men han var väldigt bra på att förklara osv om varför det var bra att tänka på i tid osv.
Så nu pensionssparar jag! VUXENPOÄNG! ;)
Sen åkte jag hem till Mamma igen, drack lite mer kaffe, och fick pannkakor, MUMS! :)
Vid typ kl.13.30 så var det dags att packa ihop, åka förbi hundaffären och köpa mat till Case, och sedan lämna henne hos K. Och sen vidare till jobb.


När jag var hemma hos Mamma, så hittade jag diverse dokument som handlar om min biologiska far. Kändes sjukt tungt att läsa, men jag tvingade mig igenom det.
Jag har svaga minnen om det jag läste, och det kändes så hemskt att läsa det svart på vitt, och se bilder på Mammas man B, som jag älskar och avgudar över allt.

Det är bara att inse fakta, min biologiska far är inte frisk.
Det finns så mycket skit i den historien, att många skulle bli mörkrädda.
Få människor kommer få veta sanningen och historien om mitt liv.
That's it.
Men, men.
Jag måste tänka på annat.


Nee.. Nu, slö glo på tv:n, sen nita kudden.

Night.
/C.

Inga kommentarer: