Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 20 januari 2010

Raaaap! :)

Jag är mätt och belåten till max nu!
Gjorde Chilicorncarne med ris, gott som fan. :)
Länge sen jag fick i mig riktig mat nu. Slarvar ju en hel del, med den biten.
Blir lätt så när man är själv, för det är fan inte skoj att laga mat till enbart en själv hela tiden.
Motivationen finns inte där till 100%. Tyvärr.


Chilicorncarne
med gröna oliver och örtmarinerade vitlöks klyftor
och musli bröd till :)



Dagen idag har varit bra.
Vaknade och slängde mina sängkläder i tvätten, och satte sedan på kaffet för att Magda skulle komma på besök. Kaffet var onödigt, då hon inte ville ha. Haha.
Men hon fick saft och pepparkakor istället. :)
Hon fick inviga kakburken! Haha.
Mysigt som tusan att träffa henne igen, och få se magen. En liten Magda bebis på väg! :)
Det är hon verkligen värd efter allt.
Hon är en av få som får mig att sakna jobbet på Ringhals. Hade det inte vart för henne, så hade jag avlidit på det stället. Hehe.
Hon var här en stund, och sen åkte hon vidare in mot staden.

Efter det så gick jag och Case en långpromenad i skogen. Hur skönt som helst!
Tänker gå en ännu längre runda imorgon, när jag ändå är ledig.

Sen var det dags för jobb, 15-19. Slutade dock redan kl.18 och åkte och handlade lite.
Mitt kylskåp ekade ju!
Sen efter Hemköp, åkte jag till P för att han skulle kolla min bil. Inget bra kan jag ju säga.
Nått som håller typ stötdämparen har lossnat, så dämparen går rakt upp i karossen.
Ajaj. Så jag har ett fint litet hål där, Hehe.
Men kostade tydligen inte så mycket att laga, typ runt 500-600kr.
Så det får lagas nu när jag får lön.

Sen bjöd P på kaffe, snäll som han är. :)
Satt och tjöta om allt och inget. Underbart var det.
Han är en skön kille han. Änna! ;)
Haha.

Sen blev det att åka hem, och laga mat.

Nu ska jag nog glo en film i min ensamhet. Eller.. Är ju inte ensam, har ju Case. :)

Ha det!
/C.

1 kommentar:

Linda sa...

Oliver?! Usch och fy. =P