Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 13 januari 2010

Oh! HAPPY! :D

Jag var precis och hämtade posten, och blev överlycklig när jag såg att mitt paket från min älskade Fru hade kommit! :D

Blev ännu mer glad när jag såg vad hon stoppat i paketet med alla töjsaker till mina öron, GODIS! :D HAPPY!

Min Fru hon är allt för underbar den där saken!


Men fuck vad jag saknar henne!
Nu blev det ännu mer påmint att jag inte sett henne på snart ett helt år. :(
Det är tyvärr många många mil emellan oss.

Men oavsett om vi skulle bo på varsin sida av jorden, så kommer hon för ALLTID vara min underbara, tokiga och helt underbart stolliga FRU!

Jag kommer ALLTID älska Dig Hanna Norrbin! <3
Och tusen tack för paketet! :)


Over and out!

/C.

1 kommentar:

Bazintel sa...

Saknar dig med flugan!! Fan att det ska vara så långt o att vi ska vara så förbannat panka heela tin!!!
Nästa gång vi ses ska du få en riktigt redi bamsekram det kan jag lova!
Pöss älskar dig med!

ps: man ska ju slänga ordverifiering hära..just nu är det senis..passande när det är en rullstol jämte xD