Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

måndag 11 januari 2010

Måndag igen

Sitter i soffan, Case ligger och sover bredvid. :)

Är lite sur, min boxer funkar inte.
Eller jo, den funkar. Men Telias server hade tydligen legat nere sen i onsdags.
Så har jag tur, så kanske servern hoppar igång idag.

Lite B med tanke på att jag fick tummen ur att hämta både tv och soffa igår.

Men men.


Snart dags för ännu ett jobb pass.
Är lite less på mitt jobb. Men det är ju ett jobb.
Jag har ju ett jobb, det är inte alla som har det i dagens läge.
Så jag får vara nöjd, och tiga.

Spotify spelar just nu, Melissa Horn.
Låtarna stämmer bra in på hur jag känner just nu.

Jag är nöjd med tillvaron.
Men om jag är lycklig?
Nej, det kan jag inte påstå.
Men jag är nöjd i alla fall.



Borde försöka få i mig lite mat, och ta min medicin.
Ska ju snart åka till K och lämna Case. Hon ska vara där medan jag jobbar.
Så hon slipper vara hemma själv de 4½timme som jag jobbar idag.

Nu, ska jag bädda sängen, fixa lite käk och göra mig i ordning.

Hörs.

/C.

Inga kommentarer: