Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 6 januari 2010

Snö?

Ja en hel del av det med för den delen.

Sitter och väntar på att 'chefen' ska ringa och säga att jag kan komma och börja jobba.
Han ringde mig när jag var på väg till jobbet, och sa att de var insnöade. Så det var bara att vända och åka hem igen.


Som jag sagt så är jag lite förvirrad.
Jag hatar när en människa säger en sak, och beter sig helt annorlunda.
Med andra ord, så hatar jag otydliga människor.

Igår var jag ute med mina underbara vänner och lekte i snön!
UNDERBART! :D

Pratade även en lång stund med min underbara R från Nyköping.
Han har varit nere i Halmstad nu över jul/nyår och ska tydligen åka hem imorgon, torsdag.
Vill verkligen träffa honom.
Känt varandra i typ 4år, men träffas allt för sällan.
Så vi får väl se, om han lyckas ta sig hit idag. I så fall ska jag köra honom till Gbg imorgon så tar han bussen därifrån istället. :) 'hoppas'

Nee, nu ska jag ta ut Case i snön, så hon får busa av sig lite.

Hörs!
/C.

Inga kommentarer: