Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

fredag 1 januari 2010

Nytt år, och defenitivt nya möjligheter! :)

Gott nytt, alla där ute! ;)
Hoppas att ni haft en underbar kväll/natt.

det har jag iaf :)

Började dagen med en 20min promenad i vinterkylan med Case.
Underbart om jag får säga det själv. Något kallt, men super skönt.

Sedan jobb, 10-15. Soft dag på jobbet, lugnt och skönt.
Vill passa på att tacka Elin och Fredrik för hjälpen med att rasta Case idag också, kärlek till er!


Sen efter jobb var jag på Ica en sväng, kände att det var dags att börja fylla skåpen här hemma.
Mest en massa impuls köp dock, vilket inte är bra för ekonomin. Måste börja tänka sparsamt.

Sen bar det av hemåt, för en lång promenad med Case, och lite mys innan det var dags att börja göra sig i ordning inför middagen hos Elina.
Drog till Karro vid ca 18.30, och sen vidare mot Elina.
Väl hos Elina blev det super god mat, (smörgåstårta), och super trevligt sällskap.
Underbar kväll helt enkelt!
Drog hemåt vid ca 22, å slängde på mig mysisarna och slängde mig i sängen ;)
Vid tolvslaget så låg jag och Case i sängen och tittade ut genom fönstret på alla raketer.
Underbart!

Jag må ha varit själv med att fira in det nya året, men det kändes underbart och otroligt skönt.

Jag börjar sakta må bättre :)
Case hjälper mig en hel del, faktiskt ;)


Jag har för vana att tydligen hamna i olika sorters destruktiva förhållanden.
En väldigt dålig ovana.
Som min bäste vän sa till mig för ett tag sen;
Cissi, du behöver ett stabilt förhållande, inte ett destruktivt!

Om jag bara kunde fattat det då.
Men det gör jag nu.
Så tack, D. :)


Nytt år, nya möjligheter säger jag bara!
*hoppas, hoppas*


Nu ska jag köra hem syrran.
Night Fuckers!

/C.

1 kommentar:

jenny sa...

Vad glad jag blir att läsa detta =) Som du säger NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER =)

Kram kram