Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

söndag 24 januari 2010

Zzzzzzzzzzzz

Usch!
Det känns verkligen som om jag inte sovit en blund i natt.
Jag känner mig hel död!

Varje kväll/natt innan jag går och lägger mig så laddar jag kaffekokaren, så att det bara är att hoppa snabbt ur sängen när klockan ringer, och trycka på knappen.
Jag behöver verkligen kaffe när jag vaknar. Speciellt dagar som denna.
Sen kollar jag FB och Bloglovin och slår på MTV i väntan på att kaffet ska rinna ner.
När kaffet är klart, ja då börjar dagen.




Det är egentligen dags för mig att gå ur sängen nu, men jag har INGEN lust.
Fast jag måste.
Angående gårdagens inlägg, så kommer uppdateringen senare när jag slutat, orkade inte tänka på det nu, det första jag gör på morgonen.


Nu ska jag fortsätta med att försöka vakna, dricka upp mitt kaffe med andra ord.
Sen ska jag försöka göra mig själv till människa igen, kaffet fixar ju bara 98% av det, resten måste jag ordna själv. ;)


Hörs senare!
/C.

Inga kommentarer: