Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

tisdag 5 januari 2010

Ännu en dag...

Ligger i sängen..
Huvudet snurrar..
Tankar som flyger och far..

Dagen har varit bra, eller egentligen mer än bra.
Började dagen med en långpromenad i skogen med Case, amazing. :)
Var ute i minst 1timme, och det var så satans skönt.

Sen har vi slappat oss igenom dagen, då jag inte haft bil att ta mig någonstans med.
Men det var skönt att bara få vara hemma för omväxlingens skull.

Dock inte mått helt hundra idag. Tror det kan bero på att jag tog min medicin lite (mycket) senare än vad jag brukar.

Anledningen till att jag inte haft bil, är för att den hade frusit igår natt.
Så den typ pajade på väg till jobbet igår.
Vi fick bogsera den till Fredriks föräldrars garage i Veddige.
Så där har den stått på tining tills ikväll.
Ska åka och kolla glykolen imorgon efter jobbet, är nog inte så mycket i den, som det borde vara.

Så jag har varit ofrivilligt ledig, både igår och idag. Men nu, vid eftertanke, så var det nog behövlig ledighet.
Är inte så pigg och alert längre.
Det borde blivit bättre. Kanske har dåliga värden eller nått.
Eller så är jag bara allmänt sleten.

A, var här med cola, godis och värktabletter till mig innan.
Glodde en film.

Jag vet inte längre...
Allt bara snurrar...

Jag sover nog på saken ist...

Night.

/C.

2 kommentarer:

Linda sa...

Trodde du lagt ner A?

C. sa...

Det trodde jag med... Men jag vet inte längre... :/