Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

söndag 28 mars 2010

Happy! :)

Helgen har varit kanon bra! :)
Det var länge sen som jag trivdes, så som jag gör nu.


I fredags, så var det mys med K och J, Disney-film och pizza. :)
Vi skulle egentligen gjort en 'linstängning' hela kvällen,
men det slutade med att vi var sjukt rastlösa och drog ut på krogen,alla tre var nyktra! :)Men sjukt kul hade vi, dansade och tjötade med folk.Nice som faan.


Igår, så var det dubbel 25års kalas för Juggen och en till.
Jag var nykter och körde K och J.
Nice kväll som tusan, men som dock drog ut lite på småtimmarna.
Men fan va skoj vi hade!


Lite bilder!

K och jag innan fest,
krav på huvudbonad.


K, jag och J innan fest! :)

Födelsedags pojkarna :)

Och en jätte glad Cissi! :)
Och en himla söt tomtemor ;)




Idag då, så har jag efter ca 4timmars sömn, fått gå upp och
hjälpa min älskade stora syster med hennes hundutställning som
hon vart med och arrangerat. Dock blev jag över en timme sen,
pga att jag INTE ställt om klockan till sommartid.
DET hade jag ingen aning om att man skulle göra nu. :/
Men det löste sig bra ändå. ;)


Sen efter det så fick jag ett lättande besked!
Det var verkligen en STOR sten som släppte från mitt bröst.
Yeeey! Äntligen något som går som jag vill! :D


Sen var det mys framför tv:n resterande av dagen.

Kort och gott, så har jag haft en SUPER BRA helg!


Fan va jag trivs, just nu! ;)


Night!
/C.

2 kommentarer:

Ja du sa...

Kul att det går bra för dig :-)

C. sa...

Tack du :)
Vem tackar jag? :)