Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

måndag 19 april 2010

Oh, nu var det länge sen igen! :O

Tur att ni som läser min blogg inte kommer med allt för mycket hat, då jag uppdaterar väldigt dåligt till och från.
Jag ber om ursäkt i alla fall. :)


Så, vad har hänt det senaste då?

Min älskade Mormor, har gått bort. :(
Cancern tog hennes liv.
Det är en hemsk sjukdom, en plågsam sjukdom.
Hon kämpade länge och hon gjorde det med huvudet alltid högt.
Jag är stolt över min Mormor, som ändå orkade så länge som hon gjorde.
Vilken kvinna. :)
<3


Jag är fortfarande sjukskriven, tills den 25 april iaf. Sen är det meningen att jag ska börja jobba 50%.Vi börjar sakta och säkert. :)


Våren är ÄNTLIGEN här! Tack och lov för det! Så jävla skönt att solen äntligen kan få värma upp alla frusna vinter själar. UNDERBART! :)

Livet går sakta framåt, mot ljusare tider, vilket känns härligt.
Allt kommer att bli bra, det är jag säker på! :)



Bjuder på lite bilder! :)

Usch, vad blek jag är! :O

Jag som liten!
Mamma hitta bilden hos Mormor :)


Fick en ros från A. :)



Over and out!

/C.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du bloggar igen.
Men du borde blogga oftare än vad du gör. :)