Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 3 mars 2010

Sorry ..

Jag är ledsen för att det blivit en massa bilder det senaste, och väldigt lite ord i bloggen.
Jag har haft svårt för att hitta ord osv, på hur jag egentligen känner mig och på hur jag mår efter allt som varit det senaste..
Jag har fortfarande svårt för att finna 'rätt' ord, men ska ge det ett försök i alla fall.

Känslorna jag har just nu, är besvikelse och tomhet.
Jag är extremt besviken på mig själv, på hur jag kunde vara så dum och naiv och göra som jag gjorde. Jag har aldrig varit särskilt bra på att hantera motgångar osv, men har ändå alltid lyckats ta mig igenom det mesta som kommit i min väg.
Det jag gjorde var dock väldigt fel, och jag ÅNGRAR mig.

Tomhet.
Ja, jag känner mig tom. Det känns som om jag både förlorade en bit av mig själv, när jag agerade som jag gjorde. Och samtidigt förlorade jag en av mina bästa vänner och mycket av hans 'förtroende' för mig.

Att sedan veta att jag gjort en annan människa så otroligt besviken, gör inte mitt mående till det bättre, utan det får mig verkligen att må sämre än sämst.
Att vara besviken på sig själv är enkelt, jämfört med att veta att man gjort en människa som man verkligen brytt sig om, sårad och besviken på en. Det är tufft.



/C.


Life is not measured by the number
of breaths we take,
but by the number of moments
that take our breath away






Inga kommentarer: