Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 24 mars 2010

I got my own situation...

Jag bara älskar min nya telefon!
Men mest älskar jag nog, min bluetooth handsfree som jag fick med till den.
Den är guld värd! Äntligen sladd fri! ;) Haha.

Sony Ericsson's Aino


Veckan har varit bra hittills.
Min läkare ringde igår, och sa att han hittat det jag sökte.
Men han visste inte hur lång väntetid osv det var. Så vi får väl se när det blir.
Sen är min sjukskrivning förlängd, till i alla fall efter påskhelgen.
Jag skulle vilja skriva här att jag mår ganska så hyfsat bra just nu, för det gör jag verkligen.
Men jag vet även att det kan vända i en handvändning. Så vi hoppas inte på för mycket.

Angående mitt bekymmer i förra inlägget, om att jag står i valet och kvalet.
Det gör jag fortfarande. Men känner att det får bli som det blir.
Oavsett hur det blir, så kommer jag bli bra. Jag kommer bli bäst!
Och det är ju det som är det viktigaste. I alla fall om man frågar mig. :)


Jag trivs ganska bra just nu. :)



Idag har jag och K storstädat hennes lägenhet, nice som fan blev det! :)
Jag hoppas att hon tycker det med. Kärlek till min kära KOMBO! <3

Vad vore jag utan dig? :)




En bild ifrån i lördags, denna är tagen innan
jag blev asfull, haha! ;)




Ni får även en bild ifrån idag.

Att bo ihop med K, gör så jag ibland börjar närma mig
att bli en riktig tjej-tjej. Haha.
Leggins och skit på mig idag ju ;)
Skyller på K! ;)




Nej, nu får det vara bra för idag! ;)
Nu blir det några avsnitt av 'Vänner', sen sängen!

Night Fuckers!

/C.

1 kommentar:

Karouchka sa...

Nöjd som fan är jag, det gjorde vi bra!

Kärlek till dig <3