Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 17 mars 2010

Trevlig kväll :)

Kom precis in efter en sista runda med Case.
Det är faktiskt ganska behagligt kallt ute.
Eller så är det kallt, men eftersom jag haft en super bra kväll, så kanske det var det som värmde lite extra. ;)


Jag har varit hos läkaren idag, och det gick bra.
Jag blev dock fortsatt sjukskriven, då jag inte fått tillbaka varken sömnen eller aptiten till 100%.
Så det blev förlängt iaf minst 1½vecka till.
Jag tog även nya blodprover, så får väl se vad svaret blir på dom om någon dag eller två.


Dagen idag, har varit otroligt seg.
Började med att K, kom hem vid typ kl.07.30, och det första hon gör, är att ha sönder en kaffemugg när hon ska vara snäll och servera morgonkaffe. Osis, då hon bara har två, eller hade två rättare sagt, koppar av den större modellen.
Hum.
Vi får kolla på att köpa, minst, en ny sån till henne. :)
Sen bar det av till läkaren i Falkenberg, tid där kl.9.
Efter det, en snabb sväng hem till min kära mamma. Det var meningen att jag egentligen skulle kopierat lite papper hemma hos dem, men deras bläckpatron var tydligen slut.
Så jag tjötade lite med lillsyrran, och sen begav jag och K oss igen mot Varberg.
Väl hemma hos K igen, blev det kaffe och lite serier.
K, börja med att 'somna' på soffan, sen halvsov vi i skift, haha.

Lite senare på dagen blev det dusch och matlagning. Eller, jag lagade inte mat, men min älskade kombo gjorde det. :)
Currykyckling och ris blev det, GOTT!
Hon är en jävel på det mesta min älskade kombo <3

Sen när vi var mätta och belåtna, så blev det en sväng till GIF. K, köpte en termos. Haha :)
Hon tyckte det kunde vara bra att ha, så hon slapp sätta på kaffe så ofta.
Hon är för söt ibland :)

Sen åkte hon på äventyr, och jag hamnade hos grannen.
Vilket inte jag var särskilt ledsen över.
Super trevligt var det. :)


Hela dagen har varit underbar, minst sagt.
Livet går åt rätt håll, äntligen!


Nu, blir det en sista cigg, sen ska jag däcka till tusen!


Night!
/C.

1 kommentar:

Karouchka sa...

Nu är jag kass på att kommentera din blogg för att jag är med dig typ 24/7 och du läser upp blogginläggen ju, så behöver ju inte ens gå in på din sida .. ;)
Haha <3