Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

måndag 22 mars 2010

Hum ..

Jag hatar verkligen att ha tid att fundera.
Mycket har ju hänt det sista i mitt liv.
Jag har släppt människor från mitt liv, och även släppt in människor.
På gott och ont.


Jag vill verkligen göra rätt för en gångs skull.
Jag vill verkligen göra det som känns rätt.
Men frågan är hur det kommer påverka allt runt omkring.


Jag står i valet och kvalet.
Om man vill två saker, och sakerna är raka motsaten till varandra, och jag kan inte ha båda sakerna, hur väljer man?


Hur vet jag vilket som är rätt?




Helgen var bra, full som aldrig förr kan man ju säga att jag var.
Men roligt hade jag! :)
Nice som faan var det.
Så tack till alla som gjorde min kväll. ;)

Men det dröjer nog till nästa gång, tror jag.
Jag var inte särskilt bakfull igår, dock väldigt sleten. :/
Och så har jag ont i mitt knä.
Jag var tydligen så smart, att jag lyckades knäade en dörr. Hum ..


Ne, nu ska jag försöka få liv i både kroppen och sinnet.


/C.

Inga kommentarer: