Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

torsdag 4 mars 2010

Många tankar ..

Jag pratade med min läkare idag, om mitt nuvarande hälsotillstånd ..
Han blev orolig.
Jag fick en 'akut' tid imorgon.
Om jag bara kunde se, hur detta kommer sluta.

Jag förklarade för honom, att jag oftas är för 'stolt', för att be om hjälp.
När jag väl ber om det, då är jag illa däran. Mycket illa.
Inte alla verkar förstå, hur skit jag egentligen mår just nu.
De verkar inte vilja förstå..

Jag kan verkligen inte ta mer nu.. Jag kan inte det.
Jag orkar inte det.

Vi får se hur det blir efter imorgon. Hur framtiden kommer se ut.

Jag vet nu, vilka som verkligen bryr sig och älskar mig.
De få människorna kommer få den lilla energi som jag orkar ge.

Till er andra säger jag bara: Upp till bevis, om jag verkligen betyder något, en dag kommer det vara för sent, så skynda er om jag är någon som borde finnas kvar i erat liv.
Det är dags för förändring, en stor sådan.




Kanske uppdaterar, sen eller imorgon.


/C.

1 kommentar:

Karouchka sa...

Du är värd så mycket baby, för i mina ögon så är du den bästa. Och denna bästa borde få det bästa också.
Älskar dig, och finns här för dig <3