Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

fredag 7 maj 2010

Vattenkrig?

Haha.
Igår var Karro och jag ute på bus äventyr.

Det var så att efter jag vart hos psykologen igår, vilket för er som undrar gick det mötet kanon bra, så åkte jag och Karro till ÖB för att köpa ett balkongbord.
Balkongbord fann vi, och Karro fann även ett paket med vattenballonger. Haha.

Så efter jag jobbat osv, så vart det tydligen bestämt att vi skulle ut på äventyr, med en nästan full systemetpåse, fast med vattenballonger då.
Sagt och gjort. Jag körde, Karro kastade.
Inte särskilt roligt enligt vissa kanske, men jag och Karro hade skit skoj!
Dock väldigt få personer att kasta på, men lika kul hade vi för det. :)
Man ska aldrig bli tillräckligt vuxen för att inte kunna leka ibland.


Annars så händer det inte så mycket.
Idag på schemat står det bla. en tripp till Derome, lämna in uppsägning och hämta post.
Sen handla med Karro's farmor, samt handla till ikväll.
Jag ska laga mat! :)
Yeeey!

Förutom det, så ser det ut att bli en lugn fredag i goda vänners sällskap.


Imorgon, blir det jobb från 11-17. Sen ska Karro ha lite partaj här hemma.
Jag har dock inte bestämt mig än för om jag ska dricka eller vara nykter.
Den som lever får se.


Nu tycker jag att jag babblat färdigt för nu.


Over and out.
/C.

Inga kommentarer: