Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

tisdag 4 maj 2010

Hatar att vara SJUK!

Usch och fy, vad tråkigt det är att ligga inne och vara sjuk!
Jag känner mig nästan som en förkyld man!
GNÄLLIG!

Jag har varit sjukskriven i två månader, men har ju under den tiden kunnat leva i alla fall. Att ligga hemma och hosta och snurvla i en redig förkylning är inte samma sak!
För ack, jag har då känt mig mer död än levande idag.

Jag har spenderat hela dagen i soffan, förutom de gånger jag varit ute med Case, vilket känts som rena helvetet att bara gå ut genom dörren.
Aldrig mera förkyld när man bor på 3:dje våningen! Usch!


Det är konstigt vad man saknar friheten att vara frisk och kunna träffa folk på bara en dag.
Jag är så sjukt rastlös, så jag skulle kunna ha världens roligaste samtal med världens tråkigaste människa just nu. Då kanske ni fattar?


Serier och filmer har gått non stop idag.
Cougar town och Vampier diaries i serie väg, och Avatar och Final destination i film väg.


Fick äntligen sett Avatar, och jag får nog hålla med majoriteten, den var RUSKIGT bra! :)
Synd att jag aldrig fick sett den i 3D, det hade nog varit en upplevelse.

Nu är jag ännu mer uttråkad, och ska slänga på lite mer Cougar town, riktigt bra serie.

Men fick klagat av mig lite i alla fall. Det var skönt. ;)


Over and out.
/C.

Inga kommentarer: