Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

fredag 7 maj 2010

Fredag

Idag måste jag få säga som min ena stora syster säger varje fredag:
'I love fridays!'.

Dagen började bra, redan vid kl.9.
Kaffe och cigg, samt ett telefonsamtal med Flugan, satte en bra start på dagen.

Sen blev det en sväng till Derome, för att smått börja packa ner lite av lägenheten.
Fick packat en låda i alla fall. ;)
Och fick också tummen ur att slänga ner lite av mina kläder i en påse till UFF.

Jag har inte mycket kläder, men nästan ännu mindre att ha på mig.
Så jag rensar sällan garderoben pga att jag 'kanske' kan ha på mig den tröjan, eller 'kanske' kan ha de byxorna om jag någon gång skulle få för mig att måla om ett hus.
Sen ligger det där, tar plats och samlar damm, och används aldrig igen.

Så nu har jag i alla fall packat EN påse med kläder som jag INTE längre ska bära med mig i bagaget.


Sen tog jag även kort på min FETA tv, min tv-bänk samt på mitt barbord med två stolar till.
Det ska slängas ut på blocket. Så i princip det enda som flyttas med till nästa bostad, är min säng, två nattduksbord och div. lådor.


Efter att ha packat och pillat lite i lägenheten, så bar det av för att lämna in min skriftliga uppsägning av lägenheten. Så NU är det färdigt, senast den 31/7 -10 så bor det förhoppningsvis någon annan i min 'lilla' lya.
En del av mig kommer sakna den lägenheten.
Jag trivdes där. I alla fall tills allt braka ihop. :/


Sen var det dags att åka hem till Karro igen.
Vi packade ihop oss och begav oss för att handla med K's farmor, samt handla lite till oss själva.


JAG har lagat mat idag! :D Sensation!
Haha.
Gjorde 'enchiliadas' (typ taco rullar i ugnen).
Det var omtyckt av gästerna. :)

Alltid roligt att laga mat, om den är uppskattad.


Nu är det 'Cougar town' i soffläge som gäller.



Over and out.
/C.

Inga kommentarer: