Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

tisdag 11 maj 2010

Tisdag och solsken

Underbart väder ute!
Fast kan inte riktigt njuta, då min mage inte vill må bra.
Den vart bättre igår, men idag när jag vaknade så hade den gett upp igen.
Suck.

Jag vill gå ut på en lång promenad, men vet inte om jag vågar med tanke på magen.
Usch och fy bubblan!


Jag sitter och funderar på vad dagen har att erbjuda i för övrigt.
Karro och C ska på bio ikväll, och frågade om jag ville följa med. Men som sagt, kul att sitta med magras på bio. INTE.

Synd att man har kvälls sol på balkongen, annars hade jag ju kunnat sitta där hela dagen.
Men, men.
Nu ska jag gå ut med Case en sväng.
Sen blir det nog slapp framför datorn och kanske en film.

Talk to ya later.

Over and out.
/C.

Inga kommentarer: