Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 12 maj 2010

Tisdag natt

Jag borde seriöst ta mig i kragen och gå och lägga mig.
Snart. Haha.

Dagen har varit ganska så bra, förutom magen då.
Nästan hela dagen spenderades i soffan, med diverse serier och med datorn i knät.
Rätt soft.
Men sen när Karro kom hem, så tog jag mig i kragen och hoppade in i duschen för att känna mig något mer som en människa igen. Det var skönt, att duscha av sig lite 'sjukdom'. :)

Strax efter det så ringde min vän M och ville ha sällskap på akuten, (jag är tydligen bra sällskap där, om man ska lyssna på ryktet). Haha.
Eller så vill de ha dit mig, för att jag typ är VIP-medlem där och hittar överallt? Haha, vem vet. ;)
Så jag tog mig dit i alla fall, och höll honom sällskap.
Jag kan ju säga som så, att han valde i alla fall 'rätt' dag att bli skadad på. Tisdagar är okej på akuten. Helger är BIG NONO att skada sig allvarligt på, för då är det rusningstrafik och låååång väntetid. ;)
Jag vet vad jag snackar om, tro mig. Hehe.

Sen efter det, så drog jag och P en sväng till fästningen och stod där och tjötade ett tag. Men inget kul, och ganska så kallt när solen gått ner.

Så jag drog en sväng, fick rätt ut en och annan sak.
Det känns fruktansvärt skönt att fått säga vad jag tycker och känner.
För det vi höll på med, det gjorde ont. Och jag vill inte ha mer ont.
Så super att ha snackat ut om det. :)


Sen har 3personer ring för att boka tid för att titta på min lägenhet idag.
En ska kolla på den imorgon, och 2st ska kolla på den på fredag.
Hoppas att någon vill ha den, och gärna så tidigt som möjligt.
'Håller tummarna'.

Sen var det någon som även mailat mig angående mitt barbord också. Hoppas hon/han vill ha det med.

Fick även veta att hon som är intresserad av min häst, kanske kommer ner och tittar på honom och eventuellt köper honom på torsdag. :)

Full rulle som tusan nu, innan helg och allt.

Imorgon blir det upp tidigt, iväg och pyssla lite i lägenheten innan visning, och sen iväg och jobba.
Jag hoppas verkligen min mage överlever morgondagen.


För omväxlingens skull, så kan jag lägga mig något lättare än vanligt.
Än verkar det finnas hopp, även för mig. :)


Nu sitter jag i soffan, och suktar för sängen.


Tackar för idag.

Over and out.
/C.

Inga kommentarer: