Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

söndag 2 maj 2010

Söndag.

Ännu en vecka har passerat.
Något speciellt som hänt?
Nja, inte så.

Jag fick för mig att jag skulle klippa Case.
Sagt och gjort.
Det var sjukt jobbigt. Och tog sjukt lång tid.
Hon blev typ dubbelt så liten, om inte mindre, utan allt hår. ;)


I fredags var det kalas för Jessica som fyllde 20år. Grattis till henne. :)
Skoj förfest, som faan.
Många skratt, mycket dans och massa skoj. :)
Jag var nykter, och fick agera fyllechaffis.
Men lika glad för det var jag. :)

Igår vart det lugnt, drog en sväng till Tallen, han hade fest.
Men var inte riktigt på humör, och var ganska så trött så drog hem tidigt.


Idag har jag sålt Maxen, min bil.
En gnutta sorg känner jag, men fan så jävla lättad med.
ÄNTLIGEN av med bekymret! :)


Nu ska jag glo färdigt filmen på 4:an, sen hoppa i säng.
En MASSA saker att göra imorgon.


Over and out,
/C.

Inga kommentarer: