Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

tisdag 4 maj 2010

Host, host...

Usch, jag har gått och blivit sjuk.
Hatar det.

Halsen gör ont som faan, och febern hänger nog över mig.
Började dagen med vitaminer och två st alvedon.
Förhoppningsvis så har jag kryat på mig tills torsdag, så jag kan jobba.

Så jävla tråkigt att vara sjuk, när man ändå är ledig.
Men samtidigt skönt, att slippa bli av med mer pengar.

Dagen kommer spenderas i soffan, med film och serier.
Kaffe och te, samt halstabletter, är det som kommer förtäras.


Karro jobbar, men hon ringer titt som tätt för att kolla så jag mår bra.
Det gör jag ju inte, men hon är söt hon. :)
Mår ju lite bättre för att hon ringer.
Kombo 4-life <3


Nu ska jag glo lite mer serier.
Uppdaterar senare, om jag har tråkigt och om jag orkar.


Over and out.
/C.

Inga kommentarer: