Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

lördag 27 november 2010

Dag 7; Min bästa vän

Jag kan inte säga att jag bara har en, för då ljuger jag.
Men jag har 4 riktigt speciella människor, som alla betyder mycket, älskas högt och avgudas stort.

First up:

Min ÄLSKADE Kombo!
Karolina Bennedal! <3
Denna underbara människa, som alltid finns och stöttar
när livet känns antingen som bäst eller som värst.
Hon ger så mycket av sig själv.
Tyvärr ibland så mycket att hon själv hamnar i skuggan.
En bättre vän, är svårt att finna, jag tror det är omöjligt.
Underbara Kombo,
jag älskar dig nu
avgudar dig till tusen
och kommer ALLTID att finnas här för Dig!
Din lycka, är min lycka!


Flugan!
Hanna Norrbin
Vi blev 'ihop parade' när jag jobbade på Tärenäs.
Hon skulle göra sin LIA hos oss.
Vi fann varandra i stort sätt direkt, även om jag först var
väldigt skeptisk till att ha en främmande som inneboende
hos mig, och som dessutom var en tjej.
(Alla vet, att jag och tjejer oftas inte går ihop).
Men det gick smärtfritt, vi blev så tajta att vi blev varandras fruar,
därav namnet Flugan. haha.
Med Flugan, är det verkligen så,
att vi kan gå flera dagar utan att prata, men när vi väl pratar
så känns det som om det var för bara 2minuter sen.
Flugan blev kvar däruppe i Tranås, vilket är en stor sorg.
Jag hade velat ha henne nära mest hela tiden.
Hon är min lilla Fluga, och jag tänker ofta tillbaka till tiden
då vi gjorde allt ihop. 'Saknar'.
All kärlek, och respekt till min underbara Fru! <3


Sen har vi ju Magnus med.
Även fast han inte finns här längre, på vår jord,
så är han, och kommer alltid vara, en av mina bästa vänner.




Jag tänker inte glömma att skriva med Danni.
För även om vi inte ses, och pratar så som vi en gång gjort,
så betyder denna tjej fortfarande otroligt mycket för mig.
Jag tänker på henne, dagligen.
Hon fanns där, under hela uppväxten.
Vi gled ifrån varandra, fast det bara egentligen blev 2½mils avstånd.
Jag ångrar att jag inte la mer energi.
Jag ångrar att jag inte fanns där fullt ut för henne.
Men hon kommer alltid att vara en av mina bästa vänner. <3



Over and out!
/C.

2 kommentarer:

Bazintel sa...

å flugis...aj lööv joo!
du e bäst fast det vet du ju redan, kan allt jag kan fast ännu bättre eller hur var det nu du sa? ;)

puss, din flu för evigt

Danni sa...

*Ler och får lite tårar i ögonen* ;)
Jag ångrar med att jag inte la ner mer energi, Och fanns där för dig.
Men vi hittar tillbaka till varandra en dag, och blir de bästa vänner vi alltid vart <3 för det har vi gjort varenda gång vi glidit isär, vad det än handlat om.
Du kommer alltid vara min bästa vän med <3