Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

söndag 21 november 2010

Dag 1; Presentation

Cecilia var namnet, men går under smeknamnet Cissi sen typ alltid.
Såg dagens ljus (eller vad man ska säga), 22april 1987.
Born and raised i Falkenberg, eller rättare sagt 'Skogstorp' en liten byhåla strax utanför.

Familjen består av mamma Carina och hennes man, pappa Bertil. 4st äldre systrar och 2st yngre.
Pappa Bertil kom in i bilden när jag var runt 3år, och har sen dess varit min manliga förebild.
Mina föräldrar är mina förebilder, dom ligger mig varmt om hjärtat.

Ska tillägga att det även finns en biologisk så kallad 'pappa', som jag ej har någon kontakt med efter diverse omständigheter.

Gick grundskolan i Falkenberg, för att sedan försöka mig på gymnasiet i Varberg, vilket gick sådär.
Andra året på gymnasiet blev jag drabbad av någon sjukdom som läkarna inte kunde sätta fingret på vad det var, vilket resulterade i att jag kom efter i skolan och skulle få gå om osv, vilket ledde till att jag hoppade av.
Denna sjukdom blev senare diagnostiserat som 'Graves syndrom', även kallat 'gift struma'.
Blev för 2år sedan opererad för detta, och kommer nu äta medicin livet ut.

Men där på gymnasiet kan man säga att mitt liv i Varberg började.

Har sedan avhoppet från skolan jobbat på diverse jobb, bla som städare, industriarbetare, hästskötare m.m.
Jobbar sen ett år tillbaka som personlig assistent, vilket jag trivs ganska bra med.

Är sambo med underbara Gustaf, och bor i ett stort hus på landet, där även min älskade hund Case håller till.


Jag hoppas jag fick med det väsentliga. :)

Over and out!
/C.

Inga kommentarer: