Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

tisdag 23 november 2010

Dag 3; Mina Föräldrar

All kärlek till mina föräldrar.
Utan dom, vem vore jag då?

Min mamma, Carina, nyss fyllda 50år, jobbar som undersköterska på natten.
Hon har totalt fem stycken döttrar, inkluderat mig.
En fantastisk mamma, en fantastisk vän och stöttepelare.
Hon är den som verkligen alltid funnits där, i vått och torrt.
Kärlekskriser, sjukdomar, skolbesvär, ja YOU NAME IT!
Alltid har hon funnits vid min, och mina systrars sida.
All kärlek och respekt till mamma! <3



Pappa Bertil, snart fyllda 50år, jobbar på ett tryckeri. Exakt vad han är på jobbet det är en svår fråga. Ett tag var han tryckchef, och jag tror han är det fortfarande.
Han har iaf jobbat där sen han slutade skolan (9:an), med undantag för att han jobbade ett år som svetsare tror jag.
Pappa B, är inte min biologiska pappa, men han har funnits där sen jag var 3år gammal.
Underbara människa, han har trotts att jag och mina 2 stora systrar inte är hans egna biologiska barn, alltid behandlat oss lika.
Han och mamma har gett mig/oss 2 stycken underbara små systrar också.
All kärlek även till pappa B! <3



Mina föräldrar firade precis sin 10åriga bröllopsdag, och jag önskar dom all lycka! <3



Min biologiska pappa, han kan man skriva en hel novell om.
Men jag tänker inte ens bekymra mig att lägga den tiden på tankar om honom.
Han finns inte i mitt liv längre, det är ett val jag gjort.
Hans blod flyter i mina ådror, men det är ungefär det enda som finns kvar av honom i mitt liv.



Over and out!
/C.

Inga kommentarer: