Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

måndag 26 april 2010

Underbar Helg!

God morgon! :)
Solen har lyckats gömma sig idag, men jag är ändå vid otroligt gott humör.
Hela helgen har jag varit på minisemester uppe i Smålands högland, underbart!

Fast semester, och semester.. Jag har ju jobbat i stallet hela helgen, men semester ifrån vardagen iaf. :)
Det var så otroligt skönt att kunna få släppa all skit här nere, och bara fokusera på mig själv och alla dessa underbara hästar! :)
Jag behöver ingen tripp till Spanien osv, ge mig en tågbiljett till Småland så är jag super nöjd! ;)


Lite bilder ifrån helgen! :)
Utsikten ifrån gården! :)


Utsikten över hagarna och sjön.

Grillning lördag kväll. :)

En av fölisarna. :)



Annars är det bra, förutom vissa jobbiga detaljer. Men det löser sig nog.
Det känns ganska bra just nu.
Semestern var välbehövlig, och jag har världens underbaraste Kombo! <3


Nu ska jag göra mig i ordning och dra mig en sväng ut till stallet, till min lilla häst.
Tydligen hänt en liten olycka igår. Så måste ut och kolla det.


Over and out!
/C.


Borta bra, men hemma bäst! :)

Inga kommentarer: