Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

tisdag 27 april 2010

Dags att försöka återgå till rutierna igen...

Tisdag idag, och det är dags för mitt första arbetspass efter ca 2månaders sjukskrivning.
Mixade känslor kan jag ju lugnt säga.


Dagen har hittills spenderats på Gekås med min underbara Kombo.
Dock hatar jag Gekås över allt annat på denna jord, så det var tuffa timmar.
Men det gick.
Sen blev det lite mat, på BK. Inte det godaste jag ätit.
Men även det gick.
Sen bar det av hemåt, fast med en snabb sväng förbi Karro's mamma för att hämta lite kläder och dricka lite kaffe först.


Nu är vi äntligen hemma, och har packat upp alla saker, och jag har fått sätta mig ner och ta det lugnt en stund.
Funderar på att vila lite innan kvällens jobbpass.
Jobbar från kl.15 till ca kl.20 ikväll.

Efter jobb så blir det en sväng förbi min lägenhet i Derome, som jag numera sagt upp.
Ska hämta lite papper och min kavaj som jag ska ha på Mormors begravning imorgon.

Det kommer bli en tung dag imorgon.


Ska även försöka ta mig en sväng förbi stallet och kolla till Karubii.


Nu, vila.


Over and out!

/C.

1 kommentar:

apan sa...

jobba är skoj. det vet du. :)
Rutinerna får du snart tillbaka.
puss