Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

torsdag 21 oktober 2010

Yeye...

Man kan inte få allt, säger de ju...

Jag sitter här, i väntan på något skoj.
Det lär ju dock inte ske, inte ikväll iaf.


Jag har tränat idag, gött som fan ;)
Jag och bästaste Kombo <3

Efter det drog vi hem till henne, färgade håret och käkade GOD mat innan jag var tvungen att åka och jobba.

Blev skit nöjd med håret, så tack älskade vännen för hjälpen! :)
Nu matchar mitt hår, mitt temperament.
Rött och eldigt ;)
Hahaha!
Mahognybrunt blev färgen.
Blev en klar skillnad från innan, vilket var det jag ville.
Skönt med förändring ibland. :)


Stormvarning ute!
Blåser som aldrig förr.
Eller kanske inte, men det blåser mycket.

Blir det minus grader, så ska Hjärtat ut och salta vägarna i natt.
Jag har väl halvt, som halvt lovat att följa med om så blir fallet.
Men vi får väl se, kanske inte känner för det och stannar hemma ist...


På schemat imorgon står städning, och fortsätta att tvätta.
Vi ska ju ha fest på lördag, så huset ska vara tipptopp. Eller nästan iaf ;)


Nu ska jag slö surfa lite, innan tröttheten faller på.



Over and out!
/C.

Inga kommentarer: