Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

tisdag 12 oktober 2010

Karro klagar!

Så får väl göra henne nöjd ;)
Hon är ju trotts allt min allra bästaste bäste vän! <3


Hösten är nu kommen.
Med den kom även kylan, usch.

Jag är nog en av de mest frusna personer som vandrar på denna jord.
Och då är det inte en fördel att bo i ett stoooort hus, där ingen behagar att elda.
Där är en fördel med att bo i hyreslägenhet, bara att sätta på elementen, och vips så har man värme. Oftast iaf. ;)

Lägenheten i Derome, ja där gick det inte att stänga av värmen.
Men hellre det, än att jag ska frysa. :P

Fast, jag trivs där ute på landet.
Med min prins! :D

Nu har vi varit tillsammans i över 5månader, och jag är fortfarande lika kär i honom nu, som då när vi först började träffas.

Jag är ganska säker, på att jag ÄNTLIGEN hittat rätt.

Allt känns rätt, alla pusselbitar känns som om de äntligen faller på plats.

Jag älskar honom, mer och mer för varje dag som går. <3



Nu ska jag fortsätta jobba lite.

Men förhoppningsvis uppdaterar jag snart igen ;)


Over and out
/C.

Inga kommentarer: