Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 20 oktober 2010

Seg dag...

Vaknade första gången runt kl.9.
Gick inte upp förrän strax innan kl.11.

Gick upp, satte på kaffe.
Sen dess har jag suttit här, eller ute på altanen.

Lagom segt...


Just nu sitter Gustaf och Fredrik och diskuterar bilar, och bil dels köp.
Lagom intressant att höra på.
Ibland undrar jag om mitt Hjärta någonsin kommer få ihop sin älskade bil..
Jag hoppas det iaf.

Han har ju iof lovat mig en tur, på min 25års dag, så tills dess måste han ju fått ihop den.
1½år har han på sig drygt ;)


Jobb idag, börjar kl.15 och slutar kl.22.
Lång dag.
Ibland känner jag mig inte det minsta inspirerad till att åka och jobba.
Kanske har med den tråkiga årstiden att göra.
Trivs ju på mitt jobb.
Oftast iaf.


Nu orkar jag inte skriva mer.


Over and out!
/C.

Inga kommentarer: