Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

fredag 5 februari 2010

Oh! =)

Jag var ute sista svängen med Case, och kom på att jag inte kollat brevlådan.
Och vad fann jag där? Jo, mitt paket! Wieee! :)
Sjukt kul, det var efterlängtat. Så, tack igen Fejdan ännu en gång! :)


Annars då.
Sjukskriven, typ. På initiativ av mig själv, faktiskt.
Mina värden var inte bra, fick jag veta idag.
Och min läkare bad så hemskt om ursäkt för att det kunnat bli så fel.

Jag är lite bättre, men känner att jag vill vara 100% okej, innan jag går tillbaka till jobbet.
Ingen idé att stressa tillbaka.
Och mina chefer instämde.
Så nu börjar jag inte jobba igen innan måndag, om allt går som planerat.

Ska även in och ta nya prover i mitten på nästa vecka, samt prata mer med läkaren om hur det kunde bli så fel, osv.


Förutom det då.

Skulle med K och kolla in Second Hand idag, men allt var stängt. Tydligen bara öppet på onsdagar och lördagar. Hmm, ofta vi är där märkte jag nu ;) Hehe.
Så vi träffa B ist, och drog hem till K för kaffe och mys i varandras goda sällskap. :)

Sen fick vi veta att min älskade P var på akuten, så då var det ord och inga visor, och vi åkte för att hålla honom sällskap. Stackars lilla hjärtat.
B och K åkte hem med Case efter en stund, så hon skulle slippa sitta i bilen.
Men jag stannade med min älskade vän, var ju orolig för honom.
Efter ex antal timmar fick vi åka hem. Kanske dock inte det vi ville, med tanke på att de inte hittade vad som var fel. Men de skulle höra av sig till P imorgon, så får vi se om jag och P åter hamnar på sjukan.
Det kändes så fel att låta honom åka hem själv, men han sa att det var lugnt, och att det skulle bli så trångt om vi sov två i hans lilla säng.
Men jag fick ett sms innan, så jag vet att han är hemma i lugn och ro nu. :)


Mycket mer, finns inte att komma på att skriva just nu.
Jooo, en sak till! Jag har börjat skissa igen! :) Tack vare en vän, M. Han behövde skisser, då han gått och köpt sig en tatuerings maskin. Så jag erbjöd mig att hjälpa honom lite, snäll som jag är.
Vem vet, när han blivit riktigt duktig, så kanske han kommer ihåg det, och gaddar mig gratis ;) Jag kan ju alltid hoppas :)

Sängen ropar på mig. Och nej, det är inte det i paketet som kallar, fel tid för det ;) Hehe.

Sov gott, mina vänner.
/C.

Ps. Jag bjuder på en bild :)



Tagen av K på Fjunis 25år fest :)



Ds.

1 kommentar:

Karouchka sa...

Hahaha säkert att det inte var paketet ... ;)
TACK för igår sötnos <3