Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

onsdag 17 februari 2010

Long time ago...

Sen jag skrev.. Typ över 1vecka sen.
Inte bra.


Så, vad har hänt, och hur mår jag?
Mycket har hänt!
Även om jag ibland känner att jag lever ett ganska lugnt liv, utan direkt meningsfulla grejer i det, så har den senaste veckan, varit en av de värsta i mitt liv, om inte den värsta..
Mycket därför jag varken haft ork eller lust att skriva här.
Men fick en liten ljusglimt idag, och den tänker jag ta vara på, även om även det skiter sig.
Jag tänker inte ropa HEJ innan båten är i hamn, det kan jag lova!

Men som sagt, jag tänker ändå suga ur energin ur den ljusglimten!
Det behövs..

Det enda jag egentligen behöver säga, är att jag gjorde mitt livs största misstag.
Och det kommer jag aldrig kunna göra ogjort.
Jag kommer nog aldrig kunna förlåta mig själv för det jag gjorde.
Sen vad det handlar om, osv. Det behöver aldrig bli sagt, jag vet det, och jag mår skit.


Men, sjukdomen är bättre. Jag var och tog nya prover i torsdags, och de låg bra.
Så, idag tänkte jag börja med min medicin igen. :)

Sen har vi ju då Case.. Hon har gått och blivit skendräktig. PAIN IN THE ASS! Haha.
Fast hon är rätt söt ändå. Går runt och piper, ska vara nära, sover hela natten i min säng, gärna tätt intill. Söt rumpa. :)
Så nu är det mindre mat, och mera motion som gäller för henne.

Jag har även, fixat lite i mitt vardags/sovrums fönster. Köpt nya blommor! :)
De är underbara! Så grymt härlig färg på dem!


Älskar färgen! ;)

Men nu får det vara bra för idag.

Tack och hej.

/C.

1 kommentar:

Karouchka sa...

Oooh uppdateringar gillar jag ;D

Haha vänta bara, din blomma kommer säkert också dö ;)
Nej den kommer vara fin.
Crap, jag får inte till mina blommor :(