Do you wanna taste me?

Maybe you can,

Just a little bite ;)

fredag 20 augusti 2010

Kaffe! :)

De flesta som känner mig, vet att jag har en stor kärlek till kaffe.
Speciellt morgonkaffe :)

Utan det, så är hela dagen förstörd.

Fick äntligen sova jämte mitt Hjärta i natt, UNDERBART!
Även fast han ligger och snarkar mig i örat :)
Jag kan inget annat än älska den pojken. <3


Uppe i tid idag, trotts att det är min första lediga dag på ledigheten.
G skulle till läkaren kl.10, så tänkte att det var lika bra att gå upp jag med.
Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem igen, med frukost :)

På schemat idag står det, kolla vad jag ska ha på mig imorgon och vad som ska med.
Vi ska nämligen bo på hotell i Helsingborg lör-sön. Mys!


Nu ska jag ta en cigg, å invänta frukosten.


Over and out!
/C.

Inga kommentarer: